Cum ne influențează vacanța personalul unui hotel?

Cum ne influențează vacanța personalul unui hotel?

Lectură: 4 minute

Personalul locului în care suntem cazați pe parcursul unei vacanțe este mai important decât ai putea crede. De ce? Ei bine, vom discuta mai pe larg despre influența pe care acesta îl are asupra vacanțelor noastre în acest articol. Te invităm să îl parcurgi până la capăt, te vei alege cu o mulțime de informații care-ți vor salva vacanțele, și vor face din ele unele cu adevărat plăcute și relaxante.

Impactul pe care personalul unui hotel îl are asupra noastră

Deși ai putea lua ca pe ceva banal acest aspect, trebuie să știi că personalul hotelului în care alegi să te cazezi îți influențează aproximativ 50% din vacanță. Cu siguranță ai observat și tu că atunci când mergi într-un loc, unde oamenii sunt amabili, și unde te simți bine primit, starea ta este una mai bună, te simți bine și ești cu adevărat relaxat.

În schimb, când ajungi într-un loc în care nu ești primit foarte amabil, personalul este indiferent și chiar superficial, starea ta se schimbă, iar șederea în locul cu pricina devine una dezagreabilă. Și parcă abia aștepți să se termine vacanța și să pleci mai repede din locul respectiv. Un personal nepoliticos îți poate strica complet vacanța!

Ce calități trebuie să aibă personalul unui hotel pentru a face din șederea ta una cu adevărat plăcută?

Pentru ca personalul unui hotel să poată fi descris ca fiind “de nota 10” are nevoie să îndeplinească câteva cerințe simple. Cerințe pe care oricărui vizitator i-ar plăcea să le vadă. Iată câteva dintre cele mai importante:

  • Amabilitate. De la tonul vocii, la cuvinte și până la limbajul corpului. Toate acestea trebuie să fie într-o armonie totală. Amabilitatea este principala calitate pe care un angajat al unui hotel trebuie să o aibă. Cu ajutorul acesteia nu doar că va păstra o relație bună cu toți cei care îi calcă pragul, dar va face din timpul de cazare al acestora unul mult mai plăcut. Revii întotdeauna în locurile în care este bine primit, nu-i așa?
  • Devotament și interes. Indiferent de problema sau nevoie pe care o întâmpini cât ești cazat undeva, cineva trebuie să îți stea la dispoziție. Vacanța este pentru relaxare, nu pentru bătăi de cap… tu ce crezi?
  • Stare pozitivă. Veselia și starea de bine trebuie să fie la ele acasă în orice sejur, indiferent de durata acestuia. Să fii întâmpinat de fiecare dată când ajungi la o cazare cu zâmbete și saluturi politicoase, pline de energie pozitivă, îți va face cu siguranță vacanța mai bună.

Cum îți dai seama dacă personalul hotelului în care urmează să te cazezi este cu adevărat plăcut, înainte să ajungi acolo?

Cu siguranță, în urma acestui articol te întrebi cum poți să-ți dai seama dacă locul în care urmează să te cazezi are un personal care să îndeplinească toate caracteristicile menționate mai sus. Ei bine, este foarte ușor. Trebuie doar să arunci o privire în review-urile lăsate de alte persoane care au stat acolo. Dacă în acestea vei vedea lucruri bune legate de personal, fii sigur că locul este unul potrivit. Oamenii tind să aducă laude la adresa personalului doar atunci când sunt cu adevărat incantați de modul în care au relaționat cu aceștia, așadar, un simplu comentariu care cuprinde fraze precum “personal foarte amabil și primitor” sau alte lucruri de acest fel, poate fi de ajuns pentru a-ți crea o părere despre angajații hotelului.

Dacă îți dorești o experiență unică și un sejur de vis în județul Vâlcea, încărcat de bună dispoziție și relaxare, te așteptăm la Hotel Izvoare – Căciulata!  Personalul nostru, extrem de amabil, s-a făcut remarcat de toți cei care ne-au trecut pragul. Te poți convinge de acest lucru din recenziile numeroase de pe Google, multe dintre ele făcând referire chiar la amabilitatea personalului nostru.

*Imagine în scop ilustrativ